Headern!

Hej alla beliebers!
Klarade av att byta header iallafall! Inte så jättefin design... iknow. Men är inte så duktigt på alla koderna hit och dit! Så jag känner att  på headern är det iallafall Justin Bieber, det är ju det viktigaste och den får vara så nu ett tag iallafall! ;) Kommer säkert ändras lite saker, då och då!
Som det står i headern. Mitt namn är Nathalie och är 15år ! Jag har ganska länge älskat Justin, men inte så mycket som jag gör just nu! Är helt galen! Vilket jag hoppas att mina läsare också är!
Här kommer jag lägga upp min egen skrivande historia om Justin och hans vänner! Väldigt många som skriver historier om han och lägger upp på sina bloggar , så jag tänkte why not? Det är kul så ah! Sen kommer det komma bilder,videor och jag ska försöka hålla er så uppdaterade som möjligt! :)
Så snygg ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0